Prodej eshopu Goorganic.cz

big image
big image
big image
big image
big image
big image
big image
big image
big image
big image

Prodej eshopu Goorganic.cz

Nabízíme k prodeji zavedený e-shop Goorganic.cz s přírodními doplňky stravy a sportovní výživou.  Prodávaný e-shop funguje od roku 2016, ročně zpracuje objednávky v hodnotě více než 3 mil. Kč s průměrnou marží 35 %.

Doména:
Goorganic.cz
Sídlo:
Okrese Pardubice
Historie od:
14.7.2016
Nutnost skladu:
Ne
Časová náročnost:
10-30h / týdně
Předpokládaná návratnost:
3 roky
Ověřená firma:
Ano
Hodnocení: 100% Cena: 2 100 000 Kč

Naše hodnocení:

PODROBNÝ POPIS NABÍDKY:

  1. Převod domény Goorganic.cz.
  2. Funkční e-shop postavený na řešení Shoptet.cz, včetně loga, webdesignu a individuálních úprav grafiky.
  3. Změna fakturačních a kontaktních údajů na Vaše.
  4. Napojení na srovnávače cen (Heureka.cz, Zboží.cz, Glami.cz).
  5. Převod profilů na sociálních sítích včetně nastavených kampaní (Facebook, Instagram).
  6. Plná integrace na Amazon USA, Amazon UK, Amazon DE, Amazon.
  7. Napojení na Mall Group (Mall.cz, Mall.sk, Mall.pl).
  8. Databáze klientů = 6000 živých kontaktů (Mailing systém Ecomail, vč. veškerých našich automatizací a šablon pro marketing).
  9. Napojení na Google Analytics.
  10. Napojení na Sklik + Adword, aktivní brandové kampaně, vč. kontaktu na agenturu, kterou můžete (ale nemusíte využít). Kampaně se téměř neobnovují, vše je nastaveno.
  11. Školení na správu administrace.
  12. Platby přes Gopay, Mall Pay, Heuréka Košík
  13. Kompletní know-how pro správu a rozvoj e-shopu.
  14. Napojení na dodavatele zboží.
  15. Kontakty na přepravce, účetní firmu včetně můstku pro Money S3.
  16. Předání kontaktů na programátora, grafika, SEO konzultanta, copywritera apod.

 

Informace o sortimentu:

  • Produkty je možné držet jak skladem, tak i na feedovou dostupnost dodavatele a sklad tak nedržet téměř žádný.
  • Průměrná marže na zboží je 35 %.
  • Obrátkovost projektu je vyladěná aktuálně do detailu tak, aby nebylo třeba držet vysoké sklady.

Cílit lze na následující klientelu:

  • Zero Waste / Bezobal
  • Vegan
  • Sportovci
  • Eko domácnost
  • BIO potraviny

Tento sortiment je na vzestupu, trend, v rámci e-commerce, která tvoří meziroční nárůst v ČR +15 %, roste segment BIO a ekologických udržitelných produktů tempem 30 procent ročně.

 

Způsob provozu:

Prodávaný e-shop je plně automatizován, včetně veškerých procesů v marketingu (předáme), v backoffice, je tvořen tak, aby byl co nejovladatelnější a nejefektivnější. Nákupní proces zákazníka i marketing je tvořený na základě historických dat. E-shop je plně personalizován na míru zákazníkovi, což zvyšuje finální hodnotu konverze (výkonnostní kanály, UX, produkty). E-shop je také možné nastavit díky doplňkům na "autopilota" a vyřizovat objednávky téměř automaticky. V případě zájmu velmi rádi zaškolíme a pomůžeme v začátcích.

Vracející se zákazníci tvoří 20 % tržeb, prodávaný e-shop nabízí zajímavou průměrnou hodnotu objednávky tj. cca 1 000 Kč a velmi jednoduše přes feed je napojitelný na nekonečné množství dodavatelů = není třeba držet sklad! Celkem je ručně zalistováno s unikátními SEO popisky (na e-shopu pracovaly celkem 4 copywriterky dva roky) přes 3 000 unikátních SKU a při plné skladovosti je zde násobný potenciál obratu.

Natextováno 108 značek od cca 70 dodavatelů. Potenciál EKO trhu je však násobný - tedy je možno domluvit se s dalšími a projekt rozjet opravdu ve velkém. Přidání dalších produktů přes feed je jednoduché (zaškolíme). Další produkty v případné expanzi jednoduše přidáte na pár kliků díky jednoduchému vložení přímo z e-shopu dodavatele nebo importem. S dodavateli jsou vyjednány nadstandardní dodací podmínky a s většinou udržujeme pravidelný a osobní kontakt.

Návratnost investice:

Návratnost investice do e-shopu je 3 roky při plném provozu. Při plném provozu je roční obrat e-shopu 5-6 mil. Kč (plný provoz = zapnout naše připravené kampaně a produkty skladem - buďto fyzicky naskladnit nebo se domluvit s dodavateli na dropshippingu). Většina produktů, které drží obrat, má DPH 15 %.

Možné zakoupit ihned a převést ihned po zaplacení kupní ceny a podepsání kupní smlouvy u právníka. Nejedná se o prodej firmy, obsahem kupní smlouvy je "prodej webu". E-shop je aktuálně uzavřen, pečlivě zakonzervován a připraven k prodeji.

Důvod prodeje

Rozhodla jsem se konsolidovat portfolio e-shopů a odprodat sekci přírodních potravinových doplňků v podobě Goorganic.cz a věnovat se naplno svému prvnímu projektu, e-shopu Ladybio.cz, který je starší a nepoměrně větší, a jeho velkoobchodní síti. Tvoříme v rámci tohoto projektu nové výrobky a ráda bych se již zaměřila pouze na ně. Jedná se o luxusní přírodní kosmetiku a intimní pomůcky pro ženy. Goorganic je koncipován jako multibrand a je orientován více na unisex.



Garantujeme

Máte dotaz?


OD ROKU 2011

Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.

17 tis.Objednávek

Zpracovali jsme více než 17 tisíc objednávek obsahující více než 80 tisíc produktů.

V hodnotě 31mil. Kč

Hodnota zpracovaných objednávek již přesahuje 31 milionů korun. Připojte se k nám!