Díl 30: Jak řídit vaše internetové podnikání?

Podnikat na vlastní pěst je pro mnoho lidí stále lákavější představou. A dobrou zprávou je, že v dnešní době může podnikat prakticky každý. Což o to – vymyslet nápad a ten poté převést do reality v podobě nějakého projektu – to je věc první. Naučit se ale správně své podnikání řídit tak, aby mohlo postupem času růst a dosahovat úspěchů – to už je věc druhá. A zároveň podstatně složitější.

 

Máte e-shop? A víte, jak ho řídit?

Jedním z nejoblíbenějších druhů podnikání je vlastnit e-shop. Internetové nakupování v posledních letech doslova vzkvétá a podléhá mu čím dál více lidí, díky čemuž se rozšiřuje spektrum koncových zákazníků. Na e-shopu můžete prodávat prakticky cokoli, o čem si myslíte, že dokáže spotřebitele zaujmout a dostatečně nadchnout k tomu, aby zboží přihodili do košíku a následně si ho objednali. Vlastnit e-shop je jedna věc. Správně jej řídit je věc druhá – a pokud to neumíte, nepodaří se vám na rozmanitém trhu prosadit.

 

Design e-shopu a prodejnost zboží

Základem všeho je promyšlený design vašeho e-shopu, který musí zaujmout na první pohled. Prostředí vašeho online obchodu by mělo být přehledné a zajímavé. Stejně tak to samé platí i o produktech, které na svých stránkách prodáváte – zboží prodávají fotografie, teprve až poté popis. Co z toho plyne? Dejte si záležet na kvalitních fotografiích, které posléze doplňte o poutavý popisek.

 

Maximální pohodlí při nakupování

Pokud chcete, aby se k vám zákazníci opětovně vraceli a zachovali vám přízeň, postarejte se o to, aby pro ně nakupování ve vašem e-shopu bylo co možná nejpohodlnější. Nezapomeňte na registraci pro nové zákazníky, která by neměla trvat příliš dlouho, aniž být zbytečně zvídavá. Samozřejmostí by mělo být ověření registrace přes email a následné uložení zadané adresy, aby vaši zákazníci měli při dalším nákupu své údaje uložené a nemuseli je vyplňovat znovu.

 

Komunikujte a zakládejte si na vztazích se zákazníky

Zákazníci jsou pro váš internetový obchod klíčoví. Pokud k vám nikdo nechodí, nic neprodáte a tím pádem nic nevyděláte. Proto pečlivě budujte vzájemné vztahy se svými zákazníky, odpovídejte jim na emaily, komunikujte a udržujte vazbu. S tím vám hodně pomůže CRM systém či ERP systém určené pro řízení vztahů se zákazníky od SystemCRM.cz, se kterým bude získávání potřebných informací podstatně jednodušší a přehlednější.

 


Od roku 2011

Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.

17 000Objednávek

Zpracovali jsme více než 17 tisíc objednávek obsahující více než 80 tisíc produktů.



31 000 000 Kč

Hodnota zpracovaných objednávek již přesahuje 31 milionů korun. Připojte se k nám!

Od roku 2011

Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.


17 000Objednávek

Zpracovali jsme více než 17 tisíc objednávek obsahující více než 80 tisíc produktů.


31000 000 Kč

Hodnota zpracovaných objednávek již přesahuje 31 milionů korun. Připojte se k nám!