Ptáte se, proč byste měli investovat do vlastních fotek při tvorbě nebo koupi eshopu? Mimo jiné vlastními fotografiemi jasně ukážete, že zbožím skutečně disponujete, reálně jej máte a jste připraveni začít podnikat online. Eshop bude rázem působit mnohem důvěryhodněji. A jak by měly takové fotografie vypadat?
Kvalitní fotografie pro internetový obchod má svá specifika, kterých byste se měli bezpodmínečně držet. Samozřejmě, za kvalitu se platí, snažte se však raději minimalizovat jiné náklady. Vyvarujte se pořizování produktových fotografií mobilním telefonem, i když je vybaven sebelepším fotoaparátem. Samozřejmostí je dostatečně velké rozlišení, aby zákazníkům opravdu posloužily a abyste s nimi mohli nadále pracovat.
Každý produkt je jiný, proto vyžaduje specifickou prezentaci. Zboží vyfoťte zabalené a i po rozbalení. Také můžete zachytit to, jak zboží skutečně funguje. Bude tak jasné, že jste jej vyzkoušeli a věříte mu. Poněkud suchopárné bílé pozadí je už na ústupu. Nicméně se stylizací to na druhou stranu příliš nepřehánějte, neboť by výsledek nepůsobil zrovna profesionálně. Z fotografie by rovněž měla být jasně patrná skutečná velikost výrobku, proto zvolte nějaké vhodné měřítko.
Jistě, koupit si hotovou fotografii z fotobanky je velmi jednoduché, ale kýžený efekt se rozhodně nedostaví. Stejně tak není vhodné používat fotografie, které poskytuje výrobce. Takovou fotografii váš potenciální zákazník uvidí na desítkách jiných internetových obchodů, takže nijak nevyniknete.
Při poptávce fotografií vše jasně specifikujte, abyste předešli případným nedorozuměním. Pamatujte na to, že právě fotografie prodávají, proto na fotografovi přehnaně nešetřete. Když totiž budete kvůli nekvalitním fotografiím přefotit, vše vás ve výsledku vyjde mnohem dráž.
Jestliže se chcete vyhnout všem úskalím spojeným s pořízením produktových fotografií a dalších aspektů týkajících se založení eshopu, potom můžete vyzkoušet jiné formy podnikání přes internet. Existuje mnoho způsobů, jak podnikat na internetu, od koupě eshopu nebo pronájmu eshopu přes franšízu, až po přeposílání objednávek a dropshipping.