Díl 16: Vlastní fotky jsou pro úspěšný eshop nezbytné

Ptáte se, proč byste měli investovat do vlastních fotek při tvorbě nebo koupi eshopu? Mimo jiné vlastními fotografiemi jasně ukážete, že zbožím skutečně disponujete, reálně jej máte a jste připraveni začít podnikat online. Eshop bude rázem působit mnohem důvěryhodněji. A jak by měly takové fotografie vypadat?

 

1. Dbejte na technickou kvalitu

Kvalitní fotografie pro internetový obchod má svá specifika, kterých byste se měli bezpodmínečně držet. Samozřejmě, za kvalitu se platí, snažte se však raději minimalizovat jiné náklady. Vyvarujte se pořizování produktových fotografií mobilním telefonem, i když je vybaven sebelepším fotoaparátem. Samozřejmostí je dostatečně velké rozlišení, aby zákazníkům opravdu posloužily a abyste s nimi mohli nadále pracovat.

 

2. Dejte si záležet na stylizaci

Každý produkt je jiný, proto vyžaduje specifickou prezentaci. Zboží vyfoťte zabalené a i po rozbalení. Také můžete zachytit to, jak zboží skutečně funguje. Bude tak jasné, že jste jej vyzkoušeli a věříte mu. Poněkud suchopárné bílé pozadí je už na ústupu. Nicméně se stylizací to na druhou stranu příliš nepřehánějte, neboť by výsledek nepůsobil zrovna profesionálně. Z fotografie by rovněž měla být jasně patrná skutečná velikost výrobku, proto zvolte nějaké vhodné měřítko.

 

3. Používejte vlastní fotografie

Jistě, koupit si hotovou fotografii z fotobanky je velmi jednoduché, ale kýžený efekt se rozhodně nedostaví. Stejně tak není vhodné používat fotografie, které poskytuje výrobce. Takovou fotografii váš potenciální zákazník uvidí na desítkách jiných internetových obchodů, takže nijak nevyniknete.

 

4. Při tvorbě eshopu investujte do kvalitních fotografií

Při poptávce fotografií vše jasně specifikujte, abyste předešli případným nedorozuměním. Pamatujte na to, že právě fotografie prodávají, proto na fotografovi přehnaně nešetřete. Když totiž budete kvůli nekvalitním fotografiím přefotit, vše vás ve výsledku vyjde mnohem dráž.

 

Jestliže se chcete vyhnout všem úskalím spojeným s pořízením produktových fotografií a dalších aspektů týkajících se založení eshopu, potom můžete vyzkoušet jiné formy podnikání přes internet. Existuje mnoho způsobů, jak podnikat na internetu, od koupě eshopu nebo pronájmu eshopu přes  franšízu, až po přeposílání objednávek a dropshipping.


Od roku 2011

Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.

17 000Objednávek

Zpracovali jsme více než 17 tisíc objednávek obsahující více než 80 tisíc produktů.



31 000 000 Kč

Hodnota zpracovaných objednávek již přesahuje 31 milionů korun. Připojte se k nám!

Od roku 2011

Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.


17 000Objednávek

Zpracovali jsme více než 17 tisíc objednávek obsahující více než 80 tisíc produktů.


31000 000 Kč

Hodnota zpracovaných objednávek již přesahuje 31 milionů korun. Připojte se k nám!