Tvorba eshopu na klíč

big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip
big image
Nas tip

Tvorba eshopu na klíč

Využijte možnost sestavení eshopu na míru. Na Vámi zvolené doméně spustíme funkční eshop a napojíme Vás na skupinu dodavatelů dle Vašeho výběru. Dodavatele Vám představíme z naší partnerské sítě i vyhledáme nové. Obchodní model, způsob dodání, časová náročnost a mnoho dalšího ušito na míru Vaší představě.  

Doména:
Na výběr
Sídlo:
Praha
Historie od:
1.1.2012
Nutnost skladu:
Ne
Časová náročnost:
1-15h / týdně
Návratnost:
1-6 měsíců
Ověřená firma:
Ano
Hodnocení: 100% Cena: 34 950 Kč

Naše hodnocení:

Tvorba eshopu na míru nabízí optimalizaci obchodního modelu dle Vašich zájmů, znalostí i potenciálu trhu. Nespornou výhodou je fakt, že jste u projektu od samého začátku a budete vědět vše z jeho historie. Každou aktivitu, která eshop posunula kupředu, budete znát z první ruky a dokážete ji i znovu zopakovat.

PODROBNÝ POPIS NABÍDKY:

  1. Doménu pro Váš nový eshop si vyberete z naší databáze domén s historií.
  2. Vzhled eshopu, logo i firemní identita jsou navrženy na míru dle Vašich představ. Samozřejmě i v souladu s vizuálním cítěním Vaší cílové skupiny zákazníků.
  3. Sortiment eshopu vybíráte z databáze našich velkoobchodních partnerů i nových kontaktů. Veškeré zboží, které Vám doporučíme, jsme osobně otestovali (materiály, kvalitu zpracování apod.). Pro veškeré dodavatele Vám předložíme nezávislou analýzu konkurenceschopnosti zboží (dostupnost zboží v ČR a SK, cenová politika a marže, poptávka po zboží, kupní síla apod.).
  4. Po společných konzultací sestavíme finální sortiment pro eshop a propojíme Vás s dodavateli.
  5. Naučíme Vás plnit produkty, tvořit obsah eshopu.
  6. Představíme Vám možnosti propagace a sestavíme účinný plán na následujících několik měsíců.
  7. Napojíme Vás na srovnávače cen a sociální sítě.
  8. Postupně Vám předáváme veškeré know-howprovozu eshopu.

 

Informace o sortimentu:

V naší B2B databází velkoobchodních dodavatelů naleznete partnery z odvětví: pánská a dámské móda, značkový outlet, hodinky a šperky, sportovní vybavení, sportovní výživa, nábytek a dekorace, litá kola a pneumatiky, elektronika, alkohol, luxusní dárky, vlasová kosmetika, parfémy a mnoho dalšího. V databázi máme několik tisíc dodavatelů pro Váš nový eshop.

 

Jak to funguje:

    1. Nejprve se společně seznámíme na osobní schůzce a probereme Vaše záliby a představu o sortimentu. Nezapomínejte, že se e-shopu budete aktivně věnovat skoro každý den. Těžko si lze představit, jak budeme budovat a rozvíjet něco, k čemu nemáte kladný vztah. Zboží by mělo být konkurence schopné, ale mělo by se Vám i líbit a v ideálním případě jej budete i užívat.
    2. Na základě první konzultace Vám připravíme několik balíčků s dodavateli a definici cílového segmentu. Hlavními faktory při výběru dodavatelů by měla být odlišnost oproti běžné nabídce na trhu, chce vždy nabízet něco víc, než nabízí ostatní. Hledáme zajímavější, kvalitnější, dostupnější a vždy lépe konkurence schopné dodavatele. Často se zaměřujeme na menší cílové skupiny, které velké obchody přehlížejí nebo podceňují.
    3. Jakmile vybereme naši cílovou skupinu zákazníků a jim adekvátní dodavatele pustíme se do hledání názvu e-shopu a především domény. Doména by měla korespondovat se zaměřením e-shopu. Vybírat budeme z naší databáze domén s historií a také z nových volně prodejných domén.  
    4. Název e-shopu je pouze začátek, pokračovat budeme vizuální stránkou projektu a to tvorbou firemní identity. V rámci ceny Vám vytvoříme logo, design e-shopu a vešekré další potřebné materiály v podobě tiskovin, grafiky pro sociální sítě, obalový materiál apod.
    5. Na testovací adrese spustíme testovací verzi e-shopu, kterou společně uvidíme pouze my. Začneme s Vámi procházet jednotlivé funkce, ovládání, plnění stránek a modulů.
    6. Ještě než se pustíme do samotné tvorby prvního obsahu, naučíme Vás základní postupy a základy SEO. Budeme vytvářet analýzu klíčových slov, pracovat s odkazy, unikátním textem, URL apod.
    7. Plnění produktů a tvorba obsahu bude nejdůležitějším a také nevyčerpávajícím bodem z našeho planu. Budeme mu věnovat nejvíce času a energie, zde se rozhodne o úspěšnosti projektu. Obsah budeme tvořit nejen pro návštěvníka ale také pro vyhledávače.
    8. Jakmile dokončíme první etapu plnění produktů (produkty budeme postupně přidávat i později) vrhneme se na formální úpravy e-shopu. Projdeme obchodní podmínky, GDPR, kontaktní a fakturační údaje. S tím souvisí i napojení na sociální sítě a srovnávače cen.
    9. Samotné spuštění e-shopu na ostré doméně budou provázet PPC kampaně, zaváděcí akce, odpočítávání slev a mnoho dalších aktivit. Veškeré údaje budeme měřit a vyhodnocovat.
    10. V rámci spolupráce od nás získáváte neomezený počet konzultačních hodin po celou dobu první roku fungování e-shopu.

Neváhejte nás kontaktovat a domluvme si osobní setkání u nás v kanceláři nedaleko Prahy. Výsledky garantujeme!

 

Máte dotaz?