Díl 20: Jak na zvýšení prodejů díky cashback portálům?

Cashback portály mohou menším a středně velkým obchodům hodně pomoci. Mají totiž obrovské marketingové rozpočty, díky kterým odvedou za e-shopy spoustu práce. Spolupráce s cashback portálem tak může partnerským firmám výrazně nakopnout prodeje.

Cashback portály jsou společnosti nabízející lidem odměny za nákup. Registrovaným zákazníkům zaručují určité procento z nákupu v partnerském obchodě zpět. Proč si to mohou dovolit a jaká je role spolupracujícího e-shopu? Co přináší cashback portály, jako je Tipli.cz, malým a středně velkým online obchodům? Seznámíme vás s přehledem výhod.

1. Cashback portál přivádí do e-shopů nové zákazníky

Zajímá vás, jak funguje cashback? Z pohledu e-shopu jde o marketingový kanál, který láká zákazníky na možnost získat část peněz z nákupu zpět. V tuzemsku je nejlépe hodnoceným cashback portálem Tipli, které spolupracuje s více než 2 000 obchody. Za každou online objednávku, kterou registrovaný uživatel provede pomocí přesměrování přes portál, získá Tipli.cz od obchodu provizi. O tu se s nakupujícím rozdělí. Na transakci tak vydělají všechny tři strany.

Z toho vyplývá první jasná výhoda pro partnerské e-shopy. Cashback portál přivádí nové zákazníky, kteří se navíc budou do obchodu rádi vracet díky slevě, kterou na portále získají.

 

2. Vlastní profil každého e-shopu

Všechny spolupracující obchody mají na stránkách portálů vlastní profil, který píšou zaměstnanci cashback společnosti. Nejedná se přitom jen o pouhý popis e-shopu a nabízených produktů. Například Tipli představí uživatelům obchod včetně všech jeho přidaných hodnot, nabídek a výhod. Spolupracující e-shop díky tomu získá reálné uživatele, které vyplněný profil přesvědčí k nákupu právě u nich.

 

3. Nákupní inspirace a návody

Některé cashback portály provozují také vlastní magazín, který slouží především jako nákupní inspirace. V článcích popisují jednotlivé obchody, radí nakupujícím, jak na registrace, objednávky i platby, představují konkrétní produkty e-shopů a upozorňují na aktuální akce.

Příkladem je Tipli magazín, který mimo zmiňovaného dále pravidelně informuje a vzdělává ve finanční problematice. Sekce letáky pak obsahuje akční katalogy a newslettery více než 115 obchodů. Jediná stránka tak představí nejnovější akce a nabídky e-shopů, čímž opět posílí zájem nakupujících.

 

4. Zviditelnění na sociálních sítích a pomocí e-mailingu

V době velkých nákupních akcí bývá ze strany cashback portálů často spuštěna marketingová kampaň na sociálních sítích. To je skvělá příležitost pro e-shopy, protože ty nejatraktivnější nabídky portál mnohdy sám podpoří sponzorovanou reklamou.

Nejdůležitějšími nástroji, jak akce a nejlepší nabídky na Tipli komunikovat, jsou Facebook a e-mailing. Právě e-mailing je základem každého cashback portálu, databáze přitom čítají statisíce aktivních kontaktů. Po odeslání propagačního e-mailu se tedy tržby obchodu mohou až ztrojnásobit.

Cashback jako forma věrnostního programu

Obchody spolupracující s cashback portály získávají na svou stranu věrné zákazníky, kteří se opakovaně a rádi vrací. Ti v obchodě ušetří a díky nákupní inspiraci a letákům mají vždy přehled o nejvýhodnějších akcích, kterých neváhají využít. Cashback portál tím pádem slouží jako vlastní věrnostní program k udržení spokojených zákazníků.

Rychlá a dlouhodobá podpora e-shopů

Všechny výše zmíněné body vedou ve výsledku ke zlepšení postavení e-shopu v očích nakupujících. Cashback portály pomáhají jak s jednorázovými a aktuálními kampaněmi, tak s dlouhodobým budováním věrnosti zákazníků.

Především menší a střední obchody tak za nízké náklady mohou získat tisíce nových nakupujících. Portálu platí obchod provizi pouze za skutečně dokončené nákupy. Příliv nových zákazníků pak má za následek zvýšení prodeje. Neváhejte proto a vyzkoušejte Tipli už dnes díky registraci zdarma.

Chcete začít úspěšně podnikat?
Sestavíme Vám příležitost namíru
Máte dotaz?