Inspirace podle Tipli.cz: Jak řešit obsahové projekty?

Samotný kvalitní obsah k vytvoření silné firmy či webu sice nestačí, rozhodně však na jejich úspěchu zastává lví podíl. Tipli.cz je cashback portál, který do vlastního obsahu investuje spoustu času i peněz. Spolupracuje přitom se stovkami českých e-shopů, které v jeho projektech často hrají klíčovou roli. Jakou inspiraci od něj mohou tuzemští e-shopaři čerpat?

Cashback portály jako Tipli.cz poskytují svým registrovaným uživatelům peníze z nákupů zpět. Jedná se o provizi, kterou získají od obchodu za přivedení nového zákazníka. O tu se portál s lidmi dělí a na obchodu tak vydělají všechny tři strany.

Nabídky slev jsou pro zákazníky lákavé, jak o nich ale dát vědět a jak uživatele přesvědčit, že nákup je skutečně výhodný? Právě k tomu dopomáhá content marketing, který Tipli dělá ve velkém a na vysoké úrovni. Jde mu tedy o víc než jen poskytovat slevy, čímž se liší od podobných projektů.

Bojovat s konkurencí pouze pomocí slev a nižších cen se totiž nevyplácí - tato strategie pohřbila už nejeden zajímavý projekt. Co vše může z hlediska obsahu Tipli nabídnout a jaké ponaučení si z toho odnést?

 

1.    Profily obchodů

Každý partnerský obchod má na Tipli svou vlastní podstránku. Profily obchodů představují e-shopy se všemi jejich přidanými hodnotami - co e-shop nabízí, kde se nachází, ale také v čem se liší od ostatních obchodů svého druhu, jaké přináší zákaznické výhody nebo jakých akcí se účastní.

Při tvorbě podobného druhu obsahu je důležité neopomenout analýzu klíčových slov, ze které pisatel zjistí, jaké informace lidé ve vztahu ke konkrétnímu obchodu nejvíce hledají. Smyslem textu je pak poskytnout ty nejpodstatnější informace přehledně rozčleněné do odstavců s využitím nadpisů k jednotlivým tématům. Texty je navíc vhodné prolinkovat s dalším relevantním obsahem na webu.

Při tvorbě informativních textů, u kterých je kladen velký důraz na SEO, pomohou specializované nástroje jako oblíbený, ale placený Ahrefs či Plánovač klíčových slov v Google Ads a Návrh klíčových slov v Skliku, které jsou dostupné zdarma po registraci v přístupných službách od Googlu či Seznamu.

 

2.    Akční letáky a nabídky

To, že většina Čechů slyší na slevy a v akcích nakupuje všechny druhy zboží včetně základních potravin, je obecně známá věc. Proč tedy jejich posedlosti výhodnými nabídkami nevyužít při propagaci vlastních produktů?

Tipli jde ještě dál a představuje soubor letáků více než 115 obchodů. Některé akční letáky obchodů do schránek vůbec nechodí, jiné jsou v papírové podobě nepřehledné. Mnoho lidí dnes dá raději přednost pohodlnější a ekologičtější variantě - listování na počítači či mobilu pomocí několika kliků.

Z toho si může vzít příklad kterýkoliv e-shop a nabídnout na svém webu přehledný souhrn všeho akčního zboží na jednom místě. Zajímavou možností je také zasílání podobných nabídek v pěkném grafickém hávu prostřednictvím newsletteru.

A pokud dá e-shopař takový katalog na svůj web ve formátu PDF, může si jej stáhnout nejenom návštěvník, ale také Tipli či jiný letákový portál, který ho následně uveřejní a zajistí tím obchodu propagaci zdarma.

 

3.    Magazín

Vlastní blog či magazín dnes píše kdekdo a reklama na nás křičí doslova na každém rohu. Jak tedy psát články, které budou lidé opravdu číst?

Tipli v magazínu propojuje nákupní inspiraci s dalšími praktickými informacemi. Představuje produkty, které internetové obchody nabízí, a zároveň čtenáři ukazuje, kolik na nich díky cashback portálu ušetří. Velice oblíbené jsou také informativní články s kompletním seznamem prodejen a otevírací dobou obchodů.

Chcete začít úspěšně podnikat?
Sestavíme Vám příležitost namíru
Máte dotaz?

Prodej e-shopu s napojením na dodavatele

Garantujeme

Další Eshopy k prodeji

Nezavázná konzultace


Volejte denně od 11:00 do 18:00. Společně probereme Vaši představu o eshopu a nabídneme nejvýhodnější řešení.


OD ROKU 2011

Tvoříme webové stránky, provozujeme internetové obchody a prodáváme zboží za MO i VO ceny.

17 tis.Objednávek

Zpracovali jsme více než 17 tisíc objednávek obsahující více než 80 tisíc produktů.

V hodnotě 31mil. Kč

Hodnota zpracovaných objednávek již přesahuje 31 milionů korun. Připojte se k nám!