Díl 4: Výběr sortimentu a zboží pro eshop

Při výběru zboží pro eshop je samozřejmě nejlepší najít takzvanou díru na trhu. To jde sice v dnešní době jen velmi těžko, ale poštěstit se vám to může. Je to jen nejlepší způsob, jak obstát ve velké konkurenci a vyniknout.

 

Co vzít při výběru zboží pro eshop v potaz?

  • Ziskovost, nejprve musíte zvážit, jestli vám prodej daného výrobku přinese dostatečný zisk.
  • Konkurenceschopnost a dostupnost. Velkou roli hraje výskyt zboží na trhu a také jeho dostupnost u dodavatelů.
  • Hmotnost a velikost. Doprava těžkého a objemného zboží je finančně nákladnější.
  • Trvanlivost, zboží s omezenou trvanlivostí je často zároveň náročnější na skladování.
  • Módnost a sezónnost. Mnoho výrobků podléhá módním nebo sezónním trendům.

 

Popisky produktů

Pro zákazníky je popisek zboží velmi důležitý. Každý produkt by proto měl mít svůj unikátní popisek poskytující informace o rozměrech, materiálu, hmotnosti a další informace. Vytvořit popisky pro eshop je sice časově náročné, ale nezbytné. Informace pro popisky můžete získat i přímo od dodavatele nebo výrobce. Žádoucí jsou rovněž recenze od zákazníků, které mohou dalším nakupující poskytnout potřebné informace.

 

Obrázky produktů

Ještě důležitější než popisek zboží je mnohdy fotografie na eshopu. Mnoho zákazníků nebude číst sebelepší popisek, když vybrané zboží neuvidí na obrázku. Stejně jako v případě popisků platí, že zboží si můžete nafotit sami. Vytvoření a zpracování fotografií však může být časově i technicky velmi náročné. Vlastní obrázky nezapomeňte opatřit vodoznakem, aby je nemohla použít vaše konkurence. Opět se však můžete obrátit na dodavatele či výrobce, který by vám měl fotografie v dostatečné kvalitě poskytnout.

Náš tip: prohlédněte si naší nabídku velkoobchodních dodavatelů zboží, přeposílání objednávek a dropshippingu.

Chcete začít úspěšně podnikat?
Sestavíme Vám příležitost namíru
Máte dotaz?